شروینشروین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هدیه ای از بهشت

تواناییهای گل پسرم

1392/10/18 1:23
نویسنده : مامان-بابا
226 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم شما دقیقا الان 2سال و 4ماه و3روز از عمر قشنگت سپری شدهniniweblog.com

قند عسلم شما خیلی زود به حرف اومدی و سریع پیشرفت کردیniniweblog.com

اولین جمله دو کلمه اییت دوست دارم بود اولین بار که گفتی من و شما تنها تو خونه بودیم شما دراز کشیده بودی و منم داشتم بوست میکردم و سربهسرت میذاشتم که گفتی دوست دارم اولش متوجه نمیشدم ولی چند بار که تکرار کردی ....اینقدر ذوق زده شده بودم که سریع زنگ زدم باباجونی ....اشک توچشام جمع شده بود...اینقده من بهت این جمله رو میگفتم که....

الان کهتقریبا همه چیز میگی تربیتت هم که ماشالله بیست

 زمانی که چیزی واست میگیریم چند بار تشکر میکنی مثلا بابایی که واست چیزی میخره مرتب میگی بابایی مرسی که خریدی یا هر کس دیگه

امشب واست ماهی درست کردم میگی مامانی ماهی دوست دارم مرسی که درست کردی...

مامان لطفا اب بده..

 

 

موقع خواب حتما باید مارو ببوسی وشب بخیر بگی

کسی میاد خونمون موقع خداحافظی میگی بازم بیاین اینجا ...niniweblog.com

خونه کسی چیزی میخوری فوری میگی وای چقدر خوشمزه هست مرسی....niniweblog.com

سیرشدم دست(دستت)درد نکنه...niniweblog.com

موقع خداحافظی:کاری نداری خدافظ بازم میامniniweblog.com

مرتب هم با تلفن اسباب بازیت داری حرف میزنی که بیشتر مواقع (90%)داری با کیمیا دختر داییت صحبت میکنی بعد با علی پسر خالت...خاله ناهید...niniweblog.com

اینقدر عادت کردی همیشه خاله ندارو ببینی وباهاش بریم بیرون که اگر 2روز نبینیش میگی خاله ندا بیـــــــــا بعد از من میپرسی ماشینش کجاست هر کس هم که در میزنه میگی خاله اومد...niniweblog.com

باز کردن در خونه با شماست چراغهای سرویسها رو هم شما باید خاموش روشن کنی وگرنه قهر میکنیniniweblog.com

گوشی موبایل بابایی اپل هست وگوشی پیچیده ایی..ولی شما تک تک جاهاشو بلدی بازیهارو میشناسی تازه ستاره هم میگیری...niniweblog.com

 

 

 

                                                            

 وسایل خونه-رنگها -غذاها-موادخوراکی رو کاملا میشناسی تازه گاهی دستور هم میدی چی بخوریم niniweblog.com

کلمه هی بابا-مامان-شروین-سیب-ماشین-اب-yes  رو میخونی تازه اینها رو من خیلی سطحی لابلای نقاشی یادت دادم...niniweblog.com

اسم ماشین من و بابایی رو بلدی هرجا هم مثلشون رو ببینی سریع میگی بقیه ماشینهارو هم تک تک باید واست اسم ببریم ولی هرروز باید نقاشی ماشین بابابزرگ(علی)-بابایی ومن -رو بکشیم کلا من و بابا الان پیکاسو هستیم...niniweblog.com

 

خلاصه مامانی کلی باهوشی ماشالله...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن
20 دی 92 20:00
سلام عزیز مبارکه وبلاگه آقا شروین خوب کردی شروع کردی من لینکت کردم